torstai 9. toukokuuta 2019

Yäk, en tykkää... - Puaj, no me gusta...






6 kommenttia:

  1. Lyhyt mutta ytimekäs. :-) Olen samaa mieltä salmiakista, jääkiekosta, kermavaahdosta ja osittain juustosta. Marimekostakin olisin ollut vielä pari vuotta sitten samaa mieltä, mutta nyt en olekaan enää ihan varma. Olen nimittäin pari kertaa Marimekon kaupan ohi kulkiessani ihastellut Marimekon kuoseja ja jopa melkein mennyt sovittamaan vaatteita! Olin ihan järkyttynyt tästä, että onko tämä jokin peruuttamaton vanhuuden merkki, mutta äiti lohdutti, että se johtuu vain siitä, että Marimekolla on suunnittelija vaihtunut, ja tyyli on muuttunut. ;-)

    VastaaPoista
  2. Järkytyin, kun tuolta ei löytynytkään olutta/cervezaa! Olet tainnut ruveta naukkailemaan salaa...? ;D Tuolla oli muutamia omia suosikkejani, kuten sauna ja salmiakki, jota varta vasten tekee joskus mieli (ei jatkuvasti). Cola-Colan kilpailijaan eli Pepsiin (sokerittomaan) olen ikävän koukussa, millähän siitä riippuvuudesta pääsisi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ennen kuin saat pahemman sydärin; ei, en pidä oluesta, siideristä, valkoviinistä, viskistä, vodkasta, mitä näitä nyt on... Laittelin listalle tahallaan sellaisia, mistä kaikkien / naisten / suomalaisten oletetaan pitävän.
      Pepsiprobleemaan ehdotuksena Pepsi-päivä samalla lailla kuin lapsilla karkkipäivä. Vain kerran viikossa saisi juoda Pepsiä ja silloinkin max. jonkun tietyn määrän.

      Poista
  3. Se on jotenkin häiritsevää, jos joku tykkää _kaikesta_. Ihmisellä pitää olla suosikkeja - mikä väistämättä johtaa siihen että on myös inhokkeja tai yhdentekeviä asioita. Minä en pidä kaikesta Marimekosta, mutta klassinen raita toimii aina (oli se Marimekkoa tai mitä tahansa muuta). Ja hei, on se hyvä että minä tykkään kermajuustosta; niin tulee lehmästä käytettyä kaikki kun minä otan sen maitojohdannaisen ja sinä syöt lihat! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leipäjuusto on ainoa, mistä tykkään, mutta ukko tuumii, että "eihän se ole edes juustoa"... Mutta jatkakaamme tasajakoa "juustot sulle, lihat mulle"! :D

      Poista

Kiitos kommentista! - ¡Gracias por comentar!