tiistai 13. elokuuta 2024

Pieni enkeli - Angelito

 Oliver 23.9.2008 - 13.8. 2024



10 kommenttia:

  1. Olen niin pahoillani, Menninkäinen. Ihan hirveän surullista. Hyvää matkaa Oliverille koirien taivaaseen ja voimia teille surun keskelle. <3 Oliver sai elää pitkän ja hyvän elämän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lämmin osanottoni pienen nelijalkaisen poismenosta. Oliverilla oli pitkä ja varmasti mielenkiintoinen elämä reissatessaan kanssanne.

      Poista
    2. Kiitos Eila. Ikävä ja suru on valtava.
      Oliver ehti asua Suomessa ja Kanarialla ja matkustaa näiden lisäksi Ruotsissa ja Norjassa.

      Poista
  2. Hei hei, karvakorva, lepää rauhassa. <3 Jotenkin hirveän osuvasti kirjoitti äskettäin Maaret Kallio: https://www.hs.fi/elama/art-2000010609973.html

    VastaaPoista
  3. Hyvästä ystävästä on raskasta luopua...

    VastaaPoista
  4. Nyt olen vapaa ja mukana tuulen,
    saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
    Olen kimallus tähden,
    olen pilven lento,
    olen kasteisen aamun pisara hento.
    En ole poissa, vaan luoksenne saavun
    mukana jokaisen nousevan aamun,
    ja jokaisen tummuvan illan myötä
    toivotan teille hyvää yötä.

    Lämmin osanottomme Menninkäinen.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! - ¡Gracias por comentar!